Elektronikus Ügyintézési Rendszer - Budaörs

Üdvözöljük a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Elektronikus Ügyintézési Rendszerében!

Hivatalunk az elektronikus ügyintézés lehetőségét az alábbi három területen biztosítja:

  • adóigazgatás (helyi adóigazgatási ügyek)
  • igazgatás általában
    • ipar és kereskedelmi tevékenység végzésével kapcsolatos ügyek
    • szálláshely ügyek
    • zenés táncos rendezvény ügyek
    • 3,5 tonna össztömeget meghaladó tehergépjármű tárolásával kapcsolatos ügyek
    • birtokvédelmi ügyek
    • anyakönyvi kivonat ügyek
  • szociális és egészségügyi igazgatási ügyek

Fenti három területhez (szolgáltatáshoz) kapcsolódó elektronikusan benyújtható űrlapok a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Elektronikus Ügyintézési Rendszerén belül kialakított menürendszer segítségével érhetők el.

Kérem, hogy kattintson a megfelelő szolgáltatási elem menüpontja alatt elhelyezett és Önnek megfelelő űrlapra.

A szolgáltatással kapcsolatban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Budaörsi Polgármesteri Hivatal, Adóiroda
Telefon: +36 23 447 917
Email: adoiroda@budaors.hu

Budaörsi Polgármesteri Hivatal, Igazgatási Iroda
Telefon: +36 23 447 931
Email: igazgatas@budaors.hu

Budaörsi Polgármesteri Hivatal, Szociális és Egészségügyi Iroda
Telefon: +36 23 447 935
Email: szociroda@budaors.hu

Budaörsi Polgármesteri Hivatal, Informatikai Iroda
Telefon: +36 23 447 836
Email: informatika@budaors.hu

Levelezési cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 134.

Fejlesztette a Komunáldata Számítástechnikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft. (2010.)